Geniet jij genoeg?

Vandaag merkte ik dat ik weer gehaast aan het doen was. Kortgeleden heb ik twee leuke projecten gekregen. Jippie! Alleen realiseerde ik mij dat mijn 'to do list' langer werd. Dan word het zogenaamd 'duracel konijntje' in mij wakker en wil ik het liefst alles tegelijk af hebben.

Vroeger was dit een geweldige modus om in te zitten want ik kreeg in korte tijd veel gedaan. Waardoor ik vervolgens heel trots op mijzelf was. Dat leek wel een soort drug die de overtuigingen versterkte dat als je echt iets af wil hebben, je er gewoon keihard voor moet werken. Alleen dan bereik je iets in het leven.

En dat klopt ook...maar net niet helemaal.

Gelukkig herkende ik de modus waarin ik schoot op tijd en kon ik aan de bel trekken. Eerst ben ik iets gaan doen om rustig te worden. En daarna mijzelf 1 doel gesteld: genieten van wat ik aan het doen was.

In deze blog een paar mooie interieur- en decoratie foto's van Pinterest... om lekker rustig van te genieten. 

Deze blogpost is aangepast. 


Scandinavisch wonen


Photo's taken by: DaanDimple 


Reacties